Mijn laatste verslag uit Engeland - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Melissa Bouwhuis - WaarBenJij.nu Mijn laatste verslag uit Engeland - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Melissa Bouwhuis - WaarBenJij.nu

Mijn laatste verslag uit Engeland

Door: Melissa Bouwhuis

Blijf op de hoogte en volg Melissa

17 Mei 2018 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Mijn laatste verslag uit Engeland… De tijd is voorbij gevlogen. Op dit moment ben ik bezig met het maken van de afscheidscadeautjes. Maar ik zal jullie eerst nog wat vertellen over de avonturen van de afgelopen week.

De wiskunde lessen zijn goed verlopen. De kinderen hebben veel plezier gehad tijdens de circuit les op vrijdag. De kinderen werkten in verschillende groepjes aan verschillende symmetrie opdrachten. Super leuk om te zien!! Ook mijn feedback was goed. Heb mezelf verbaast over de lessen. Had niet verwacht dat het zo positief zou uitpakken. Wat ook leuk is om te zien is dat mijn mentor al dingen heeft overgenomen van onze lessen.

In het weekend zijn Marieke en ik naar Newcastle geweest om daar inkopen te doen. Het plan was om ’s ochtends vroeg te gaan zodat we een hele dag hadden. Laat dat nou net ons niet lukken. Rond half 12 gingen we richting de stad. Heel veel winkels bezocht en uiteindelijk met genoeg spullen naar huis. Zaterdagavond hebben we op de bank het songfestival gekeken. Lekker met een wijntje nog een weekend thuis zijn. ’s Avonds kregen we nog een appje of we op zondag nog naar de zee in Wales wilden. Ons antwoord was JAAA!

Zondagochtend rond 9 uur vertrokken we richting Wales. Marieke en ik samen met Lucy en Andrew in de auto en Lucy haar zus en ouders in de andere auto. Een echt familie uitje. Rond half 12 kwamen we aan bij het strand in Wales. Wat een prachtig uitzicht! Het strand was wit en het water was blauwer dan ik had verwacht. De auto van Lucy haar ouders had vertraging, dus kochten wij een lekker ijsje. Na een half uur gewacht te hebben, was ook de andere auto er eindelijk. Lucy haar moeder had een lunch gemaakt. Als een echte familie hebben we lekker gepicknickt. Bijzonder om zo in de familie opgenomen te worden. Het voelt bijna als mijn eigen familie. Na een goede lunch een strandwandeling gemaakt over het strand. Halverwege wat gedronken en toen weer teruggelopen. Op het stand enkele foto’s gemaakt en daarna afgesloten met een ijsje. De moeder van Lucy had ons al eerder verteld over de watervallen in Wales. Als verrassing gingen we daar die middag ook nog heen. HOE LIEF!? Ongeveer 40 minuten in de auto en we kwamen aan bij de Swallow watervallen. Een prachtige waterval in een prachtig gebied. Wales omschrijf ik als groen, bloeiende natuur en veel heuvellandschap. Bij de watervallen hebben we rondgelopen en genoten van het heerlijke weer. Het voelde echt als vakantie. Op de terugweg hebben we in een pub nog wat gegeten en rond half 10 waren we weer terug bij huis. Mijn laatste officiële zondag goed besteed! Het weer zat mee en wat heb ik genoten van het strand, iedereen om mij heen en de natuur! Ik kan mij hier helemaal uitleven met mijn camera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Melissa

Actief sinds 21 Feb. 2018
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 7115

Voorgaande reizen:

15 Februari 2018 - 20 Mei 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: